• ✓ Specialist bij complexe ICT-vraagstukken
  • ✓ Ruim 30 jaar ervaring
  • ✓ Robuuste oplossingen
  • ✓ Wij gaan voor langetermijnrelaties

Support 

Stabiliteit en continuïteit van de communicatieomgeving is voor ieder bedrijf essentieel. Storingen aan uw communicatieomgeving, waardoor u bijvoorbeeld niet meer kunt bellen of telefonisch onbereikbaar bent, kosten uw organisatie al snel handen vol geld en hebben andere vervelende gevolgen. Om in dit soort crisismomenten te zorgen dat u zo snel mogelijk weer bereikbaar bent, bieden wij u een serviceovereenkomst.
 

De serviceovereenkomst

Wilt u zekerheid over hoe een storing opgelost wordt? Dan bieden wij u een serviceovereenkomst. Met een serviceovereenkomst wordt er bij storing binnen de vastgestelde tijd contact opgenomen en is een support Engineer binnen de vooraf bepaalde tijd ter plaatse. In de serviceovereenkomst maken we daarnaast afspraken over reactietijden/reparatietijden bij uitval van uw communicatiesysteem en het onderhoud van uw communicatieomgeving.

Een blueprint van het optimale klantcontactcentrum

Wilt u zekerheid over hoe een storing opgelost wordt?

De voordelen van een serviceovereenkomst:

  • Gegarandeerde service
  • Helpdesk en support engineer altijd bereikbaar
  • Transparantie in kosten.
De vier belangrijkste trends in klantcontact