1. Home
  2. >
  3. Oplossingen
  4. >
  5. Kritische communicatie
SIP Trunking-1

Kritische Communicatie

Voor ziekenhuizen, zorginstellingen, woon- en zorgcentra en thuiszorgorganisaties, maar ook voor de gevaarlijke stoffenindustrie gelden andere normen. Communicatie is hier letterlijk van levensbelang.

Kritische communicatie tijdens calamiteiten

Tijdens calamiteiten wordt uw organisatie op de proef gesteld.

In dergelijke situaties wordt ook het uiterste van uw communicatie(systemen) verwacht. TSV kan diverse oplossingen implementeren die exact voor dit doel ontworpen zijn. Door uw wensen en organisatie onder de loep te nemen zal TSV de best passende kritische communicatie oplossing(en) aanbieden zoals:

Veiligheid voor de Loneworker

Professionals die alleen werken, de zogenaamde Loneworkers, hebben recht op de juiste bescherming en veiligheid. In geval van een noodsituatie, moeten deze personen snel en eenvoudig hulp kunnen inschakelen. De Loneworker-dienst van TSV geeft deze bescherming.

De Loneworker-dienst bestaat uit een ruggedized smartphone met val-en man down- detectie en een noodoproepsysteem dat automatisch alarmen verstuurt in geval van een noodsituatie.

Snelle BHV actie

BHV-ers moeten snel handelen bij calamiteiten. Alarmering en communicatie is hierbij van essentieel belang.

TSV ontwierp binnen haar kritische communicatiepakket, de BHV-oplossing. Met de BHV-oplossing van TSV, worden uw BHV-medewerkers geïnformeerd over een calamiteit via ieder gewenst communicatiekanaal (telefoon, SMS, App, Skype for Business etc.) inclusief de geo-locatie.

De BHV-oplossing is een aanvulling op uw bestaande communicatiesysteem en vraagt doorgaans geen extra investering in hardware.

IoT Messenger

Met een TSV IoT Messenger kunt u uw separate sensoren en (persoons-) alarmeringssystemen laten werken als één platform. De IoT oplossing van TSV verzamelt data van allerlei alarmeringssystemen die niet aan elkaar zijn gekoppeld. Deze gegevens worden omgezet naar een signaal of boodschap, inclusief geo-locatie, en verstuurd via elk gewenst communicatiemiddel naar personen of groepen.

Welke eisen stelt u aan kritische communicatie?

De veiligheid van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel. Deze klanten vertellen u hoe wij hun kritische communicatie vorm gaven.

Een blueprint van het optimale klantcontactcentrum
Functioneel beheer

Zelf aan de slag met uw kritische communicatie?


Wilt u meer weten over onze oplossingen? Vraag dan nu meer informatie aan of bel ons direct. Wij vertellen u graag wat er mogelijk is voor uw organisatie!