Heeft uw organisatie te maken met veel inkomend belverkeer met klantvragen? Dan heeft u al snel baat bij Contact Center Software. Klantvragen komen via steeds meer kanalen dan alleen telefonie uw organisatie binnen: e-mail, chat, Whatsapp, support tickets en via Social Media. Het Callcenter is een Contact Center geworden en het is een hele kluif om al dit verkeer te stroomlijnen, te monitoren en klantvriendelijk af te handelen.
Ieder contactpunt en contactmoment met uw klant doet ertoe. Elke interactie telt. Elk van deze momenten leidt tot een succesvolle of mislukte klantervaring. Voor de beste resultaten moet u de customer journey van uw klanten door en door kennen. Daarvoor zijn geavanceerde hulpmiddelen nodig zoals:
Niet elke callcenter is het zelfde. Iedere situatie is weer uniek en vraagt een andere benadering. Maar uw klant staat altijd centraal. Klantcontact via alle kanalen waar en wanneer u dat wilt. Maar onze Contact Center Software is in alle gevallen compleet, flexibel en robuust. Het is het fundament achter uw sales en service helden. Wij hebben in de afgelopen 30 jaar veel ervaring opgedaan met diverse soorten callcenter oa.:
Hoe helpt TSV u navigeren door deze customer journey?
Door het Callcenter niet als een op zichzelf staand iets te zien. Een Callcenter is geen eindstation voor klantcontact en evenmin het beginpunt om goed contact op te bouwen. Het is slechts één van de contactpunten die u met uw klanten heeft, net als uw online klantenservice, e-mail of chat. Voor iedere stap die uw klant maakt, bekijken wij of deze logisch is of beter kan. Welke contactmomenten zijn er eventueel? Via welke kanalen? Voor iedere stap die uw klant maakt, bekijken wij of deze logisch is of beter kan. De meeste bedrijven doen dit niet. Zij denken dat een goed ontworpen website met een heldere navigatie op magische wijze de perfecte customer journey creëert. Helaas is niets minder waar.
Wij kijken met u mee naar uw bedrijfsprocessen, de mate waarin u de klant contactmomenten hebt geautomatiseerd of in hoeverre dit wenselijk is. We denken graag met u mee over:
Heeft u een goede oplossing voor uw klant communicatie, dan zien we dat. Als het beter kan, zeggen we dat.
Wilt u onze Contact Center software in de praktijk zien? Bekijk dan hier wat onze klanten zeggen over ons klant contactcenter!
Wilt u meer weten over onze oplossingen? Vraag dan nu meer informatie aan of bel ons direct. Wij vertellen u graag wat er mogelijk is voor uw organisatie!
Overtuigd van onze aanpak op het gebied van IP telefonie en VoIP? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Tel. nummer: +31 20 4 303 263
Hulstweg 8
1032 LB Amsterdam
T 020 4 303 202
E info@tsv-groep.nl