Oplossingen

Call Center: de Slimme Weg naar een beter klantcontact.

Denk even terug aan het moment waarop u een product, dienst of lidmaatschap aanschafte dat om een ​​aantal redenen voor stress heeft gezorgd. Misschien is de betaling niet doorgegaan, misschien is iets kapotgegaan of defect, misschien is het gewoon niet wat u verwachtte. Misschien kunt u de handleiding voor het oplossen van problemen raadplegen of inloggen op de website voor veel gestelde vragen. Maar uiteindelijk besluit u om de gevreesde oproep tot klantenservice te maken.

Welke actie u ook onderneemt, het gaat erom dat uw reis als klant begon voordat u die oproep deed. Maar te veel contactcenters nemen het tegenovergestelde aan; dat uw reis begint op het moment dat een agent de telefoon opneemt. Die aanname is vaak de katalysator bij het creëren van een minder dan bevredigende klantervaring.

Elk contactpunt doet ertoe. Elke interactie telt. Elk van deze momenten leidt tot een succesvolle of mislukte klantervaring. Voor de beste resultaten moet je de customer journey beter kennen dan jouw klanten doen.

Hoe helpt TSV u navigeren door deze customer journey? Door het Call Center niet als een op zichzelf staand iets te zien. Een callcenter is geen eindstation voor klantcontact, evenmin een beginpunt om goed contact op te bouwen. Voor het behalen van een optimale bedrijfscommunicatie lopen we de complete tijdlijn door om deze bij elke stap te optimaliseren. De meeste bedrijven doen dit niet. Zij denken dat een goed ontworpen website met een goede navigatie op magische wijze de perfecte customer journey creëren.

Maar dat is niet zo. 

TSV kijkt met u mee naar uw bedrijfsprocessen, de mate waarin u uw klantcontactmomenten hebt geautomatiseerd of in hoeverre dit nog wenselijk is. We denken met u mee over uw communicatieoplossingen uw telefonie oplossing, en integratie van uw CRM of webshops en over het optimaal verzamelen van (o.a.) klantdata. Als u een goede oplossing hebt voor uw bedrijfscommunicatie en klantinteractie, zien we dat. Als het beter kan, zeggen we dat.

Hoe dit eruit ziet?