Keerpunt

Gaby Wanjon, IT Manager & Daniel Vleeshakker, Systeembeheerder

"Wij willen, nee eisen van onze leveranciers dat wij voorop lopen. Alleen blijft het lastig om steeds al je producten en mee te krijgen naar hetzelfde niveau. De zoektocht naar de juiste leverancier is daarmee een lastige gebleken.” Gaby Wanjon en Daniel Vleeshakker vullen elkaar aan in de zoektocht naar de juiste partner en de optimale samenwerking:

“Door te kiezen voor Avaya hebben wij automatisch gekozen voor samenwerken met gecertificeerde partners. In de loop der jaren zijn er vele gekomen en gegaan door even zovele economische factoren. TSV bleek echter de constante factor – zij draaien al ruim twintig jaar mee in deze wereld. Aan technische expertise en enthousiasme ontbreekt het niet en dat gaat goed. Al was het aan beide zijden hard werken om te komen tot een goede samenwerking.

Maar zonder wrijving geen glans… en ondertussen is er veel goeds gebeurd. Vooral de samenwerking met de technische mensen gaat soepel en goed. Voor voicemail is er iemand op locatie geweest en dat wekte vertrouwen. Op dit moment wordt de upgrade volledig naast de bestaande situatie opgebouwd en gaan we half januari 2015 live. We kunnen dan eerst een aantal weken op de systemen draaien om de fouten eruit te halen. Ze denken goed mee en willen het graag goed doen, dus zien we dit project met vertrouwen en een goed gevoel tegemoet.

Wel zouden wij af en toe nog wat meer een proactieve houding willen zien. Wij willen nu eenmaal graag én meteen weten wat de laatste ontwikkelingen zijn. Daar staat tegenover dat een nieuw product of oplossing wel eerst getest moet zijn voordat TSV het ons kan aanbieden. We kunnen het ons niet permitteren zonder telefonie te komen zitten – dat is tenslotte onze core business. Ook dit snapt TSV steeds beter en zo bewegen we gezamenlijk naar ons einddoel: volledige virtualisering van onze telefonie. Al met al een trendsettend idee dat langzaam maar zeker werkelijkheid wordt!