Veilinghuis Christie’s en TSV gaan terug tot begin jaren ‘90. Sinds die tijd is er bij beide organisaties veel gebeurd. Er is sinds de start van hun partnership veel veranderd en de ontwikkelingen in hun vakgebied hebben elkaar in rap tempo opgevolgd. Maar de relatie is gebleven: Christie’s waardeert het maatwerk van TSV en het constructief meedenken met wat gewenst is en wat écht nodig is. Parick Willemsen, hoofd ICT van Christie’s Amsterdam vertelt:
“Begin 2011 is Christie’s begonnen haar veilinghuizen te migreren naar VoIP. Deze keuze had vooral een kostenachtergrond, maar kwaliteit en gebruikersvriendelijkheid zijn net zo doorslaggevend geweest: ‘Keep it simple’ is het motto. In nauwe samenwerking met het hoofdkantoor van Christie’s in New York hebben wij met TSV gewerkt aan een oplossing die het best past bij onze wereldwijde organisatie. Christie’s Amsterdam ging als eerste over. En als alle kantoren dit jaar zijn gemigreerd, kunnen we via het Global Dial plan wereldwijd gratis met al onze kantoren bellen.
Wat ik in dit kader ook wil noemen is TSV Connect. Voor ons bleek deze dienst de terugverdientijd van onze investeringen aanzienlijk te bekorten, met name op het internationaal bellen tijdens veilingen. Wij bellen namelijk de klanten op die telefonisch bieden en dus zijn de kosten voor ons. Maar hoe belangrijk dit kostenaspect ook moge zijn, het mag nooit ten koste gaan van de kwaliteit die onze klanten kennen en verwachten.
We weten uit ervaring dat TSV zorgvuldig te werk gaat en zij hebben de veilinglijnen dan ook met beleid overgenomen. Dus onze klanten blijven de kwaliteit van Christie’s ervaren. Kunst en Christie’s zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. En kunst en kwaliteit blijven natuurlijk wel emotie. Het is prettig dat je ICT-partner dit snapt.
Hulstweg 8
1032 LB Amsterdam
T 020 4 303 202
E info@tsv-groep.nl