slide_keerpunt
  1. Home
  2. >
  3. Cases
  4. >
  5. Hogan lovells

Hogan Lovell’s

Inrichting van een open platform met veel communicatiemogelijkheden en veel ruimte voor ontwikkeling op basis van Voice over IP.

Hogan Lovell’s is een wereldwijde organisatie van advocaten en notarissen met o.a. kantoren in  New York, Shanghai én Amsterdam. In 2007 valt het besluit om te gaan verhuizen. Het pand naast het al zittende Lovell’s zal ook worden betrokken. Maar voor het zover is, wordt het grondig verbouwd en wordt telefonie eens onder de loep genomen. Joris Willemsen [Manager ICT] vertelt:

“We werkten al met TSV omdat we goed met elkaar door één deur kunnen en zij support konden leveren op onze oude telefooninstallatie. Al voor het besluit was genomen om te gaan verhuizen, had ik TSV gevraagd om met een nieuwe oplossing te komen. TSV adviseert Avaya en dit blijkt een verademing te zijn: open platform, veel mogelijkheden en veel ruimte voor ontwikkeling. Stuk voor stuk aspecten die het mede mogelijk maken om de investering over vijftien jaar uit te smeren. En deze oplossing was ook te implementeren in onze nieuwe kantooromgeving.

Scan zakelijke telefonieomgeving

TSV mag dan een kleine speler zijn, het is een partner van formaat. Ze hebben veel kennis en het is snel schakelen met hun mensen. Dat levert tijdwinst op, maar – nog belangrijker – ook hoge ogen als het gaat om gebruikersvriendelijkheid. TSV heeft zelf uitleg gegeven aan de gebruikers hier op kantoor en in no time was iedereen bekend met zijn of haar nieuwe toestel.

Ook liep de overgang op VoIP zeer soepel omdat de hoge eisen die Vodafone stelt, direct werden gehonoreerd: Avaya is gewoon goed. En – mijn gebruikers hebben eigenlijk niets gemerkt.

Wat ook prettig is, is dat TSV met oplossingen komt die werken voor ons. In de advocatuur zijn telefoonnummers persoonsgebonden. Dat geldt niet alleen voor toestellen, maar ook voor faxen. Met een smartcard is dit prettig en zorgvuldig opgelost.

En TSV gaat verder. De mensen die bij TSV werken, denken niet alleen mee – ze gaan ook mee. ’s Avonds werken? Geen probleem! In Europa is het implementatieproces soepel verlopen. Alleen het fenomeen tijdsverschil, dat lost ook TSV niet op. Dus de overige landen hebben we mobiel kunnen uitrollen.

Amsterdam loopt samen met het kantoor in Duitsland voorop als het gaat om de integratie van de diverse systemen. Wij werken al met unified messageing en voicemail via e-mail. En als wereldwijde organisatie nemen we de tijd om zaken zorgvuldig te regelen. Maar de wereld staat niet stil. Als er ontwikkelingen zijn, weet TSV het. En wij gelukkig dan ook!”

Joris Willemsen
 
 

Kunnen wij u helpen?

Heeft u een uitdaging op het gebied van bedrijfscommunicatie of ICT, of wilt u weten of het slimmer kan? We helpen u graag met het maken van de juiste keus volgens onze methode Navigator: de slimme route. Kunnen wij u ergens bij helpen? Laat het ons weten!
 
Neem contact met ons op