Spot-on communicatie met klanten staat centraal in elke bedrijfsvoering. Avaya vult voor veel organisaties die behoefte in. Toch ontbreekt het nogal eens aan een vaste servicepartner en dat brengt een fiks risico met zich mee. Wat als zich een calamiteit voordoet en er is niemand met de benodigde kennis om het probleem snel voor je op te lossen? In deze blog vertelt Frank Lunstroo, salesmanager bij TSV-Groep, hoe je toch zorgt voor continuïteit en stabiliteit in je communicatieoplossingen.
Wie gebruikmaakt van een communicatieoplossing zonder de rugdekking van een solide serviceapparaat, staat voor flinke uitdagingen. Een van de grootste risico's is de kwetsbaarheid voor calamiteiten. Stel je voor dat zich een kritieke storing voordoet en je hebt onvoldoende technische kennis beschikbaar om de storing snel en effectief op te lossen. Dat kan leiden tot downtime, verstoorde communicatiekanalen, gefrustreerde klanten en als het goed tegenzit ook nog eens aanzienlijke financiële verliezen en reputatieschade. Laten we het over proactief onderhoud maar helemaal niet hebben. Om bedrijfscontinuïteit te waarborgen en de service naar je klanten op een hoog niveau te houden, kun je simpelweg niet zonder een deskundige en responsieve servicepartner.
TSV-Groep is al meer dan dertig jaar partner van Avaya. We weten daardoor precies wat er nodig is om calamiteiten razendsnel te verhelpen. We zijn zo vertrouwd met de oplossingen van Avaya dat we er bij wijze van spreken mee kunnen lezen en schrijven. Bovendien beschikken we over de juiste contacten binnen de Avaya-organisatie, waardoor we, als dat toch nodig blijkt, heel snel kunnen escaleren.
Ook als je je Avaya-omgeving wilt innoveren, komt de expertise van TSV-Groep van pas. Of het nu gaat om het toevoegen van nieuwe functionaliteiten, het upgraden van je hele omgeving of een gefaseerde overstap naar de cloud, wij staan voor je klaar. Op die manier kun je stappen richting de toekomst maken, terwijl de impact op je organisatie beheersbaar blijft. Zo kun je innoveren, maar dan op jouw voorwaarden.
Wil je meer weten over hoe je deze transitie met Avaya en TSV-Groep kunt aanpakken? Wij nodigen je uit voor een van onze kennissessies, de eerste is donderdag 23 mei van 14.00 - 17.00 uur (voor alle beschikbare data, klik op de knop inschrijven). Tijdens deze kennissessie gaan we dieper in op hoe je innovatie zonder disruptie in de praktijk brengt.
Hulstweg 8
1032 LB Amsterdam
T 020 4 303 202
E info@tsv-groep.nl