In een ideale wereld loopt het bedienen van klanten op rolletjes. Toch worstelen veel organisaties op dit moment met het efficiënter afhandelen van klantcontact en klantvragen, terwijl de mogelijkheden voor een optimale klantreis in theorie zijn toegenomen. Efficiënter klantcontact en een optimale klantreis, dat doet u zo.
Organisaties hebben een veelvoud aan middelen waarmee ze contact met klanten kunnen onderhouden. Waren dat in het verleden een website, e-mail en de telefoon (callcenter), nu zijn daar chatfuncties, videobellen en social media minimaal bij gekomen. Klanten willen contact kunnen leggen op het moment en de manier die ze uitkomt.
U wilt als organisatie inspelen op de wensen van uw klanten, maar de kans is groot dat u niet alle mogelijkheden kent. Dat kan ertoe leiden dat u uw mogelijkheden als organisatie onvoldoende benut, of verkeerde keuzes maakt. Op basis van een slimme route is het mogelijk om te bepalen hoe u uw bedrijfscommunicatie het beste kunt optimaliseren én welke technologie daarvoor nodig is. De grootste uitdaging in de zoektocht naar efficiënter klantcontact is tweeledig. Organisaties denken dat het duur is om van veel verschillende communicatietools gebruik te maken, maar beseffen niet dat er soms andere tooling nodig is.
De mogelijkheden voor een efficiënter klantcontact en een optimale klantreis zijn groot. Als organisatie heeft u vandaag de dag toegang tot de gereedschapskist waar vroeger multinationals mee werkten. Het volstaat om grondig te inventariseren waar u echt behoefte aan heeft en welke tools bij u passen. Er zijn drie aantrekkelijke opties:
Met een slimme route bepaalt u welke voordelen u wilt behalen bij uw klantcontact. U hebt de keuze tussen mensen beter inzetten, sneller en beter antwoord geven, tijd en plaats onafhankelijk werken en een verhoging van de productiviteit en klanttevredenheid. Of allemaal uiteraard. Waar het bij de customer journey vooral om draait, is dat u technologie zo inzet dat u daarmee slim kunt inspelen op de behoefte van uw klant. Die reis uittekenen, kan eenvoudig zijn, maar meestal is er wat denkwerk nodig. Of het een brainstorm is, het behalen van quick wins of een gefaseerde uitrol, TSV-Groep helpt u met het bereiken van efficiënter klantcontact en een optimale klantreis.
Bent u benieuwd naar wat TSV-Groep voor u kan betekenen? Neem dan nu vrijblijvend contact met ons op.
Hulstweg 8
1032 LB Amsterdam
T 020 4 303 202
E info@tsv-groep.nl